25/7/13

Σε καλή μεριά... παίδες και από αύριο πάρτε και το λαό μαζί σας..Όταν πάτε μόνοι σας, σας χαρακτηρίζουν κλεπτομανείς, κλέφτες, απατεώνες κτλ αν, όμως πάμε όλοι μαζί έξω από ταμεία δημοσίου,τράπεζες, όπου υπάρχει η κλεφτοφωλιά των μεγάλων πολιτικών (βλέπε ταμεία δημοσίου) ...ας το πάρουμε πίσω!!!Πάντως εγώ δε κάνω διακρίσεις απλώς όταν θα μπουκάρουμε κάποια στιγμή θα πρέπει να υπάρχει αλληλεγγύη είτε μετανάστης είτε ντόπιος και αν είναι..Για όσους δεν ξέρουν ή ξεχάσανε τι πάει να πει αλληλεγγύη ,να σας εξηγήσω και να σας θυμήσω ..όταν εγώ δεν έχω και δεν έχεις και εσύ όταν αποκτήσω εγώ θα το δώσω πρώτα σε σένα , δε θα το κρατήσω για την πάρτη μου...Σε καλή μεριά βρε παληκάρια αλλά φωνάξτε και το κόσμο να μπουκάρουμε όλοι μαζί , σίγουρα τότε δε θα χρειαστούν όπλα , γιατί αν πάει όλος αυτός ο κόσμος που πεινάει και μπουκάρει μέσα στα δημόσια ταμεία θα έχει ξεκινήσει η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!! .....

ΠΗΓΗ:e-volos

Ένοπλη ληστεία στα ΕΛΤΑ Νεάπολης στο Βόλο

Ανθρωποκυνηγητό για την σύλληψη των δραστών, αναζητείται μοτοσικλέτα χρώματος μαύρου, μπλόκα ακόμα και στους όμορους Νομούς
διαβάστε περισσότερα στο : 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου