30/12/13

Δεν σου κάνω τον Άγιο χο!χο!χο! ..αμάρτησα!!!

Ένα γράμμα από τον Άγιο Βασίλη, προς τα μεγάλα παιδιά..

Αγαπημένα μου , κ@λόπαιδα,
φέτος αποφάσισα να μη σας στείλω δωράκια και να σας στείλω σε όλους το ίδιο γράμμα, μήπως το διαβάσετε στο τέλος του 2013 και βάλετε λίγο .. νου το 2014.Εδώ και χιλιάδες χρόνια μου στέλνατε εκατομμύρια γράμματα και συνεχώς μου ζητούσατε , όλο ζητούσατε να σας φέρω δώρα!Μία φορά το χρόνο με θυμόσασταν Χριστούγεννα ή Πρωτοχρονιά , κάνατε και εσείς σαν τους υποψήφιους πολιτικούς ή τους ύποψήφιους δημαρχαίους, γραμματείς και φαρισαίους που σας θυμούνται κάθε τέσσερα χρόνια , λίγο πριν τις εκλογές,Τον υπόλοιπο χρόνο με έιχατε γραμμένο , παρά το γραψιμό σας, εγώ έδειχνα συνέχεια την αλληλεγγύη μου , έβρισκα το δώρο που θέλατε, προσπαθούσα να βρω τη μεγαλύτερη σκάλα για να φτάσω τη καμινάδα σας και να μπω στο αρχοντικό σας..Εσείς φτιάξατε θεόρατα σπίτια λες και θέλατε να φτάσετε στον ουρανό..πού θέλατε να φτάσετε , ΜΩΡΕ;Βρε , αθεόφοβοι παρτάκηδες, ξεχνούσατε το τζάκι αναμμένο κάηκε ο κ@λος μου τόσα χρόνια και αντί να μου έχετε ένα ποτήρι κρασί ή τσίπουρο ή κονιάκ μου αφήνατε ένα ποτήρι γάλα και κουραμπιέ!Τι να σας πω , τσιγγούνηδες..Περασμένα πια αυτά, η κρίση μας ενώνει;!!
Φέτος συνεχίζετε να μου ζητάτε να σας φέρω όχι δώρα αλλά ΥΓΕΙΑ-ΔΟΥΛΕΙΑ-ΨΩΜΙ.Έχω συνειδητοποιήσει και εγώ , αν και Άγιος , τη κρίση που μας καταστρέφει όλους κάθε μέρα , όλη μέρα.
Τη κρίση αυτή δεν τη δημιουργήσαμε εμείς αλλά τα 300 βλαμμένα της Βουλής, οι πουλημένοι συνδικαλιστές, τα ΜΜΕ και οι βλαμμένοι ψηφοφόροι που συνεχίζουν να βρίσκονται δίπλα τους και να τα υποστηρίζουν παρόλο που βλέπουν και η δική τους ζωή να καταστρέφεται..
Καταλαβαίνω , πώς να μη μου ζητάτε ΥΓΕΙΑ όταν υπάρχει ένας υπουργός με ψευδώνυμο ''Άδωνις'' και παρατσούκλι ΄΄Μπουμπούκος '' , ο οποίος χαρακτηρίζει ΣΥΡΙΖΑ όποιον εργαζόμενο  αντιστέκεται στα καταστροφικά μέτρα της κυβέρνησης όπου συμμετέχει, ενώ η έννοια για το αν φάνηκε ο π@π@ς της γυναίκας του είναι πολύ μεγαλύτερη από το αν ο ηλικιωμένος ή καρκινοπαθής ή χρόνια ανασφάλιστος μπορεί να αγοράσει τα φάρμακά του;Βέβαια την ίδια τακτική ακολουθέί και η άλλη , η υφυπουργάρα η Ζέτα Μακρή που προσπαθεί να βγάλει σκάρτο έναν γιατρό ο οποίος σώζει ζωές ενώ σε μια καρκινοπαθή που θέτει ερωτήματα για την καταστροφή της ΥΓΕΙΑΣ εκεί δεν μπορεί καν να κοιτάξει κατάματα τη γυναίκα..Τι να πει;Γιατί ξέρει τι είναι καρκίνος , πώς περνάει ένας καρκινοπαθής όταν του έχουν κόψει τα επιδόματα ή όταν είναι ανασφάλιστος, όταν δεν έχει θέρμανση;Γιατί γνωρίζουν τα 300 βλαμμένα της Βουλής και τα τσιράκια τους;Αλήθεια , για την νέα χρονιά τι θα ευχηθεί το Υπουργείο Υγείας;Καλή Χρονιά με ΥΓΕΙΑ;!Ας γελάσω!χΟΧοχΟ!Μου ζητάτε ΔΟΥΛΕΙΑ-ΨΩΜΙ, αλήθεια που να σας τα βρω όταν κλείνουν επιχειρήσεις, εργοδότες φεύγουν νύχτα για να μην πληρώσουν εργαζόμενους, όταν τους κρατάνε στο χώρο εργασίας να δουλεύουν χωρίς να τους πληρώνουν , χωρίς να τους απολύει και να τους αποζημιώσει...Και σε αυτό το θέμα , η δικαιοσύνη έχει πάρει αναβολή!
Και όλοι εσείς όμως δεν τσακίζετε τα 300 βλαμμένα της βουλής και να κάνετε την επαναστασή σας!Περιμένετε ...τι ακριβώς;
Πήρατε τις συντάξεις και πήγατε κατευθείαν και ενισχύσατε τις τράπεζες πρωί πρωί , πληρώσατε τους φόρους, πληρώσατε τα τέλη κυκλοφορίας, πληρώσατε χαράτσια και δεν καταλαβαίνετε ότι με αυτόν τον τρόπο σκοτώνετε τα παιδιά σας , τα εγγόνια σας;Δεν έχετε καταλάβει ότι τα παιδιά σας αυτοκτονούν , είναι στεναχωρημένα και αντί να βγείτε μαζίτους στους δρόμους να φωνάξετε εσείς ξυπνάτε πρωί πρωί , με χαμηλή θερμοκρασία να πάτε στη τράπεζα να πιάσετε σειρά στην ουρά για ναπληρώσετε και να για να κατεβείτε να αγωνιστείτε , βρίσκετε τη δικαιολογία ότι είστε μεγάλοι σε ηλικία ,δεν μπορείτε!!Και όλοι εσεις που ανήκετε σε αντιμνημονιακά κόμματα μέσα ή έξω από τη Βουλή , σε οργανώσεις, σε δομές αλληλεγγύης , κάνετε ότι σας κατεβάσει το μυαλό σας γι να εντυπωσιάσετε...παίρνετε ένα πανό , μιλάτε για αλληλεγγύη , μιλάτε για αντίσταση , αλληλεγγύη , αλληλεγγύη , αντίσταση , παίρνετε ένα πανό και εντυπωσιάζετε...πανό παντού ενότητα καμία , όλοι το κεφαλάκι σας κοιτάζετε για να σωθείτε... μη πάθετε και τίποτα να είστε  παρόντες στην επανάσταση , δεν ξέρω πόσα χιλιόμετρα πιο μακριά..ας έρθει εκείνη η ώρα και τότε θα επιβεβαιωθούμε για πολλά θέματα!!!...
Μην περιμένετε να σωθείτε από κάπου, ούτε από τις εκλογές!Εσύ που κρυώνεις , που πεινάς , που σε λίγο καιρό δε θα έχεις να πιεις ούτε νερό, θα ξαναδώσεις τη ψήφο σου;Θα τη δώσεις στον αντικαταστάτη του Λιάπη, στον αντικατάστατη του Τσοχατζόπουλου, στον αντικαταστάτη του Τσουκαλά στον αντικαταστάση του Μιχαλιολιάκου , στον αντικαταστάτη του ΚΚΕ (ήμουν νιος και γέρασα, τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου , λαϊκή εξουσία χωρίς το λαό) , στον αντικαταστάτη του Καμμένου πρώην ΝεοΔημοκράτη , πρώην συντρόφου του Λιάπη , του φίλου του Καραμανλή του νέου ;Έτσι θα σωθείτε, με τις ευχές για Καλή Χρονιά ή παίζοντας τη ζωή ΛΑΧΕΙΟ, και αν σου κάτσει;
ΞΥΠΝΗΣΤΕ !!!ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΟΥΝ ΟΛΟΙ!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗς ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙς ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ!!


Ή ΤΩΡΑ ΞΕΣΗΚΩΝΕΣΤΕ Ή ΤΩΡΑ ΠΕΘΑΙΝΕΤΕ!
Εμένα δε με ενδιαφέρει έτσι κι αλλιώς ,  εγώ Άγιος είμαι!!!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ!!


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου