24/12/15

''Νόμος'' είναι μόνο η αγαπη..................


Ηχούν πένθιμα οι καμπάνες επειδή η αγάπη ήρθε επιτέλους με το σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλοφίλων.Μια τζίφρα σε κάνει πιο ομοφυλόφιλο με αγάπη ή οι πένθιμες καμπάνες σε κάνουν πιο χριστιανό ,με αγάπη  φυσικά;

Νόμος είναι η αγάπη!!!
Δεν κατάλαβα τι είναι η αγαπη;Βάζω τη τζίφρα μου και αγαπώ;Η αγάπη έγινε νόμος;Θα μου επιβάλει το σύμφωνο συμβίωσης  να αγαπήσω άτομο του ιδιου φύλου ή αντιθετου φύλου;Και τι πάθατε όλοι με το ΚΚΕ και το κάθε ΚΚΕ ;Τι θα κάνει ''αγκαλίτσες'' και ''φιλάκια'' με το ΣΥΡΙΖΑ ή με το κάθε ΣΥΡΙΖΑ για να αποδείξει τι;Ότι αγαπηθήκαμε απότομα; όταν μέσα στη Βουλή ψηφίστηκε η μείωση στη σύνταξη ανήμπορων ανθρώπων , όταν ψηφίστηκε η μείωση μισθών , όταν δεν κάνει κανείς ΤΙΠΟΤΑ για την ΥΓΕΙΑ , ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ , την καθημερινότητά μου ως άνθρωπο, να έχω δικαίωμα στη ζωή.................

Δεν περιμένω πια από κανέναν να μου μιλήσει για την αγάπη και ειδικά να μου μιλήσει με νόμους ή με συμφωνα ως καλός προικοθήρας ,για την αγάπη!!!!


Άκυρο λοιπόν το σύνθημα ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΓΑΠΗ!
Στην αγάπη ούτε νόμοι υπάρχουν ούτε όρια ούτε σύμφωνα ούτε συμφεροντα!!!!
 Τα φιλάκια και αγκαλίτσες δεν σε κάνουν πιο αποδεκτό αγαπησιάρικο από την κοινωνία!!!!
Όπως θέλει αγαπά ο καθένας με οποιοδήποτε τρόπο και με όποιο εκφραστικό μέσο!!!!!!

ΌΤΑΝ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΗΘΙΝΑ
                                 ΔΕ ΘΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ............
σε οποιδήποτε φύλο και αν ανήκετε
()γυναικα
() ανδρας
()άλλο



 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου