29/5/15




 Τώρα σας έπιασε ο πόνος... ''ξερνάτε '' λύπηση!!!


Με πολύ λύπη τις τελευταίες ημέρες μέσα από τα τοπικά και αθηνα'ϊκά ΜΜΕ βλέπουμε την απανθρωπιά της κυβέρνησης , του κράτους και της ΔΕΗ να κόβουν το ρεύμα σε οικογένειες υποβαθμισμένων οικονομικά συνοικιών , με  συνοδεία της αστυνομίας .Φοβούνται να μη πάθουν κάτι οι υπάλληλοι; Γιατί; Από ποιον ;Εξάλλου τη δουλειά τους κάνουν!!!!

Πρώτη φορά αριστερά και η υποβάθμιση της ζωής του ανθρώπου συνεχίζεται.
Διακοπές ρεύματος, κατασχέσεις τι κ αν έχουν σταματήσει τους πλειστηριασμούς,  διακοπές υδροδότησης κτλ , τι και αν δεν κτύπησε τη πόρτα μας , και κτύπησε το γείτονα όπου να ναι έρχονται και σε εμάς .

΄΄Τοκ!Τοκ!Τοκ!’’ Η ΔΕΗ είμαι ανοίξτε να σας κόψω το ρεύμα και όλοι έπαθαν ένα πανικό.Τι ,κτύπησε τη πόρτα μας το πρόβλημα , τι θα κάνουμε;Μα εγώ ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ , εγώ έκανα τα πάντα για να μη ξεσηκωθούν οι νέοι και να γίνουν οι εκλογές , να μη γίνει επανάσταση , μα εγώ έδιωξα όλους αυτούς τους κακούς που ήθελαν παιδιά και νέους ανάμεσά μας , θα έκαναν φασαρία και δεν θα μπορούσαμε να καπνίσουμε άνετα τα τσιγάρα μας και δεν θα μπορούσαμε να πιούμε το καφές μας …Εγώ έκανα τα πάντα όταν κοβόταν το ρεύμα , μέχρι και στο δήμαρχο πήγαινα να παρακαλέσω να ανοίξει το ρεύμα στους φτωχούς μας συνανθρώπους , μέχρι και στον παπά της ενορίας μου πήγαινα και τον παρακαλέσω ως καλή φιλανθρωπίνα  να δώσει ένα πιάτο φαγητό , εγώ που έκανα τα πάντα να βγει ο ΣΥΡΙΖΑ όπου πήγαινα σε ονομαστικές γιορτες , στα τσίπουρα φώναζα ψηφίστε ΣΥΡΙΖΑ , Ψηφίστε ΑΡΙΣΤΕΡΑ…..

Και τώρα λυπάμαι τα παιδάκια που δε θα εχουν ρεύμα , λυπάμαι τους ανθρώπους που δεν έχουν εισόδημα να ζήσουν, λυπάμαι , λυπάμαι και βγαζω τη μούρη μου στη τηλεόραση για να το παίξω ‘’ενέργεια’’’….

Πόσο αηδία έχετε καταντήσει που στις πλάτες ανθρώπων ξερνάτε τη ψεύτικη λύπηση σας και χαρακτηρίζετε ρατσιστές όταν ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ να είστε εσείς ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ.Σας έπιασε ο πόνος για τα παιδάκια που όταν γινόταν αγώνας για τα παιδιά κάνατε τα πάντα με προβοκάτσιες , υπονομέυσεις , ρουφιανιές και προδοσίες..Σας έπιασε ο πόνος , που δεν ξέρετε ακόμη τι ρόλο βαράτε , ποιο είναι το '' έργο'' σας ,  και δεν ξέρετε πως να χαρακτηρίσετε τον εαυτό σας   , φοβόσαστε να πείτε ότι γ'ινεται  αγώνας ενάντια σε οποιονδήποτε και οτιδήποτε μας καταστρέφει  ...
 ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ 
και ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ!!!!!!




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου